مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
ماه آبان شعری از مهدی انصاریان نصما
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲۳ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۳۸۰۲
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۵
دفاتر شعر مهدی انصاریان نصما
آخرین اشعار ناب مهدی انصاریان نصما
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
نام شعر : آبان
اگر چه عاشق پاییز و بوی بارانم
چه فایده تو نباشی به قاب چشمانم
در این هوای سراسر لطافت و احساس
گرفته خاطره هایت چنان گریبانم
اگر چه بی تو صفایی ندارد این دنیا
ولی من عاشق باران شهر تهرانم
اگر که شکوه برم من به دادگاه فصول
ز ماه ها همه ؛ شاکی ز ماه آبانم
میان خاطره هایت محاصره گشتم
مثال بره ی تنها ؛ میان گرگانم
عزیز مصر غلامت شود عزیز جهان
تو یوسفی و منم پیر دیر کنعانم
کجا دل تو شکستم؟ کجا تو رنجیدی؟
که این چنین شده دوری از تو تاوانم
خدا کند که ز بالا کسی فرو نشود
نکن تو خار دلم را ؛ من از بزرگانم
کلافه ام که گلاویز شعر و قافیه ام
گمان کنم که رسیدم به بیت پایانم
نصما
۲۳ آبان ۱۴۰۳
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه عاشقانه شادی بود
یک زمانی تهران که بارون می آید
شش هفت روز پشت هم از آسمان سیل میبارید .
الان نه ... گاهی چند قطره میبارد .
موفق باشید