يکشنبه ۲۷ آبان
بیا شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰ شماره ثبت ۶۷۵۸۳
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
🦋🌺🦋🌺🦋🌺🦋
بیا از دوری ات مُردم فراغ یار ، جان کاه است
غزل هایم درونِ سینه با حسرت ، پر از آه است
چرا بی من سفر کردی و دل از من حذر کردی؟!
نمیدانی که هر راهی به غیر از عشق بیراه است؟
بیا ای غافله امشب از این صحرای غم بگذر
که عشقم سالهای سال ، زندانی در این چاه است!
سفر کن دل تو هر شب مصر تا کنعان ، زلیخا را
ببین در کوه و صحرا و گلستان با که همراه است؟
اگر دیدی عزیزم را ، بگو #شبنم چه بیتاب است
میان این همه عاشق ، فقط او مرد دلخواه است
#سمیرا_خوشرو
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار،سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دل آرا