يکشنبه ۴ آذر
تو را من... شعری از سمیرا شریفی (آسمان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۱:۱۷ شماره ثبت ۶۷۱۰
بازدید : ۱۲۶۵ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
بنام خدا
تو را من در نشان بی نشانها آموختم
تو را من در گردش آفتاب و مهتاب آموختم
تو را من در شب را روز ، روز را شب آموختم
تو را من در ابر و مه و برف و باران آموختم
تو را من در شکفتن گلهای بهاری، در عطر و بوی خوش یاس و اقاقیا آموختم
تو را من در رویش نو نهال سبز، تو را من در نو بر بهاری آموختم
تو را من در گرما و سرما و تابش آفتاب عالمتاب
تو را من در نوای مرغان خوش یمن و موسم باد صبا آموختم
تو را من در تولد فرشته معصوم و کوچک آموختم
تو را من در نگاه اول از ازل آموختم
تو را من در هستی و وجود تا ابد با نام نیک آموختم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.