يکشنبه ۲۷ آبان
قصّه عشق شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲ شماره ثبت ۶۶۷۶۳
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
خواستم از دل برانم قصّه ی فرهاد را
سرگذشت عشق از دل رفته ی بر باد را
داغ دارد قلب زخمی ، پیکرم در آتش ست
چون به پا کرد از هوس ، این عشق بی بنیاد را
مثل سنگی سخت و خارا ، گوشه ای افتاده ام
با کدامین لب بنالم ناله و فریاد را
موج دریا شد دلم ، بر سینه ام زد با شتاب
تا نگویم قصّه ی پر غُصّه ی فرهاد را
مرغ دل در دام دل افتاد ، اما پر کشید
ای خدا لعنت کند هم صید و هم صیّاد را
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما،سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود برشما بانوی مهر،سپاسگزارم | |
|
درود برشما بزرگوار،سپاس از مهرتان،برقرار باشید، | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.