سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        افکار سیاه

        شعری از

        علی معصومی

        از دفتر مثنوی های کبود نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۲۴ شماره ثبت ۶۶۶۵۰
          بازدید : ۴۸۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        افکار سیاه
        فکر بد از هر شرنگی بدتر است
        سوء ظن معیار خُلق کافر است
        چاره باید بهر این خنّاس کرد
        احترامی باب حق الناس کرد
        فکر اگر مسموم بد بینی شود
        حاصلش مکر و سخن چینی شود
        عمر ها جز فرصتی کوتاه نیست
        هر نفس گاهی بیاید گاه نیست
        پس چرا تهمت به مردم می زنی
        نیش زهر آگین کَجدُم می زنی
        کبر و عُجب وخودپرستی می کنی
        حیله ها در عین پستی می کنی
        این غرور و خبط و افکار سیاه
        اشتباه است اشتباه است اشتباه
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۴۵
        درود بزرگوار
        موثر و زيباست خندانک خندانک خندانک
        امیر اصفهانی(دلقک)
        پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۰
        خندانک خندانک خندانک
        مرتضی سلیمی
        جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۲
        سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز جناب معصومی
        زیبا گفتید و معنا دار استفاده بردیم گرانقدر
        همواره در اوج خندانک خندانک خندانک
        حمیدنوری(احمد)
        جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۱۹
        درود دوست شاعرم خندانک خندانک
        سروده ی زیبایی را قلم زده ای دست مریزاد خندانک خندانک
        مهدی محمدی
        يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰
        سلام و درود استاد

        قلمتان جاویدان

        خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۳۷
        درودتان
        بسیار زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0