شنبه ۳ آذر
تُنگِ تَنگِ پر ترک شعری از علی اسماعیلی
از دفتر دل عالم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ۰۰:۴۰ شماره ثبت ۶۶۲۴۳
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی اسماعیلی
|
آب تُنگِ شادیام امسال خالیتر شده
رفتی و بازار غم بسیار عالیتر شده
با تو حتی زخمها مفهوم مرهم داشتند
بی تو مرهم هم امیدش پارسالیتر شده
موجب دلگرمیام بودی درین تنهای سرد
شعلهی داغت به جانم پر چگالیتر شده
روزها سیل غم و شب ها تماشای فراق
لحظهها بیجان و جانم لاابالیتر شده
طاقتم بی طاق و مثل تاق دائم روشنم
ماه من رفتی ندیدی تن هلالیتر شده
تُنگِ تَنگِ پر ترک دیگر نمی ارزد به هیچ
خاصه اینکه اینطرفها خشکسالیتر شده
|
نقدها و نظرات
|
سلام بینهایت ممنونم بخاطر نگاه و نظر همیشه گرم و پرمهرتون | |
|
خیلی ممنونم | |
|
ابوالفضل سلام شاعر تویی شاهر هم خودتی ممنون که هستی نگاه و نظر دلگرم کنندت همیشگیست و با تو حتی زخم ها مفهوم مرهم دارند
| |
|
سیناجان سلام خوشحالم که خواندی و ممنونم از نظر لطف مدامت | |
|
سلام و صمیمانه سپاسگزار نظر پرمهرتونم | |
|
سلام ارادتمندم و ممنون از حضور خوش منظورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست