پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ملک و ملک ،فلک و فلک ذکر لبش یا علیست
شمس و قمر ،نور بصر هر نظرش یا علیست
عرش به فرش،حور و پری نغمۂ مولا زنند
کون و مکان،ورد زبان از کرمش یا علیست
.............
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
خیلی دلم گرفته،آ قا بگو کجایی
درد فراق سخت و برگو چرا نیایی
در ندبه های جمعه عجل فرج بخوانم
ای غمگسار عالم ،کی می رسد نوایی
...................
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
یاد شش گوشه و گودال بلا ما را کشت
یاد سیلی ،رخ نیلی و جفا ما را کشت
کاش بودم که شوم مدافع از خیمۂ تو
داغ شش ماهه لبش با تلظی ما را کشت
.................
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
با گفتن حسین ،دلم رفت کربلا
چرخی میان گودی پر ماتم و بلا
اشک مدام خواهر و دختر بدید،آه
افغان مادری ،پسری گشته سر جدا
...............
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
با حب حسین میل زیارت دارم
در محضر عشق حال عبادت دارم
دیدار حرم آروزی مانده به دل
از مادر او اذن به کرامت دارم
............................... ... ... ...
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)از استان لرستان شهرستان ازنا ساکن تهران شهرستان ملارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگيز زيبا بودند
اجرتان با بي بي دوعالم