سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        حس عجیب

        شعری از

        مهدی ملکی الف

        از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹ شماره ثبت ۶۵۹۶۸
          بازدید : ۵۱۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        نازنینم با نگاهش مهربانی میکند
        ناز چشمانش مرا آخر روانی میکند
        تا نگاهم میکند حس عجیبی میدهد
        چشم هایش با دلم دارد تبانی میکند
        لحظه ی هم صحبتی من را شهیدم میکند
        جان جانانم چه زیبا خوش زبانی میکند
        دستمان در دست هم در کوچه باغی می رویم
        با صدای دلنشینش شعر خوانی میکند
        یار و عشق و عاشقی کردن حلال است ای رفیق
        این دلم این روز ها دارد جوانی می کند
         
        شاعر : مهدی ملکی الف 
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مریم عرفانیان(مریم عرفان)
        سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۴
        عالی بود
        موفق باشید
        مهدی ملکی الف
        مهدی ملکی الف
        چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۵
        🌷🌷
        ارسال پاسخ
        بابک فاضل
        سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۰
        دستها در دست هم در کوچه باغی می رویم
        درود برجناب ملکی عزیز
        زیبا و شیوا و احساس یک حرکت و پیمایش با یار خندانک خندانک
        مهدی ملکی الف
        مهدی ملکی الف
        چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷
        🌷🌷
        ارسال پاسخ
        مرتضی سلیمی
        چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۵
        سلام
        کاش دل من هم میتوانست جوانی کند
        زیبا گفتید
        مانا و برقرار باشید خندانک خندانک خندانک
        مهدی ملکی الف
        مهدی ملکی الف
        جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲
        پایدار باشید
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0