جمعه ۲۵ آبان
نماز عشق شعری از مهدی جدیدی
از دفتر سلطان دلها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۶۵۴۶۸
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی جدیدی
|
تو آهِ مانده بدل ٬ بغض ِ در گلوی منی
تو هم شروع و تو پایان گفتگوی منی
اگر به هر دو جهان بی اعتبارهم باشم
تو مایه ی شرف و فخر و آبروی منی
به چشمهای تو سوگند ٬ درسراسر عمر
فقط تویی و تو باشی که روبروی منی
اگرچه دیده ی عشقم هنوز نابیناست
ولی وصال تو خواهم که آرزوی منی
همیشه و همه جا در پی تو میگردم
توعلت همه ی گشت و جستجوی منی
مرا چه حاجت است باده و تب مستی
من از تومستم و دائم تو در سبوی منی
عیان شده رخ تو در پیاله ام ای ماه
خوشا به حال دلم چون تو ماهروی منی
نمازعشق من ای دوست کی شود باطل
اگرکه تو سبب پاکی وضوی منی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از لطفتون | |
|
سلام و احترام متشکرم از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.