در سالروز پیوند محبت
آبستن فرزند نور خواهم شد تا او
گرمای خورشید دلهای سرد گیتی شود
او نور زاده ای خواهد بود که
تاریکی در برابر آزادگی اش
سینه خواهد درید و
اینگونه خواهد بود که
صبح بدنیا چشم خواهد گشود
او همان پگاهی خواهد بود که
با هر نسیمش رهائی را به
بندگان در بند مژده خواهد داد
او زاده آفتاب حقیقت خواهد بود و
پرده از ریا و نیرنگ بر خواهد داشت
او بهزاده ای با نام مهر خواهد بود که
دست در دست باران عشق خواهد گذاشت تا
رنگین کمان را برای سرزمینش
به ارمغان بیاورد
فرزند نور من
سوار بر بالهای بهاری پرستوها
طلوع خواهد کرد تا
آسمان آبی امید فرش زیر پایش شود
فرزند خورشید من
قدم بر چشمان میترا خواهد گذاشت تا
بر بی انتها تاریکی های ظلمت آنچنان بتابد که
چشم تمام دشمنانش کور شود
فرزند پاکدل شیرخورشید من
پندار نیک
گفتار نیک و
کردار نیک را
در گوش پارسیان زمزمه خواهد کرد تا
پاکی و جاودانگی در بستر این کهنه خاک ریشه بدواند و
شکوفه های معطر مهربانی زاده شوند
یقین دارم مهرزاده من ناجی ستمدیدگان خواهد بود
ایمان دارم نورزاده من پیام رستگاری بر زبان خواهد داشت
من در سرزمین جمشید
آبستن فرزند خورشید خواهم شد
این فرزند را شهرزاد خواهم نامید که
تا ابد بر دلها حکومت کند و
نقل ستارگان آزاده ایران زمینم شود
۹۷/۰۳/۰۳
#نارین_یازان
#وطنم_پاره_تنم
#ایران
#خرمشهر
#سالروز_آزادی_خرمشهر
#خرمشهر_آزاد_شد