خشک شد آن دسته گل در خانه ام
بس که د یـر آمـــد جـــواب نـامه ام
رفته بـــودی از کنــــــارم ســالهــا
تــــا کنی بـــاز امتحانم ، بار هـــا ؟!
جمعه هــــا در انتظارت بــــوده ام
بـی ُگل رو یــت ، ببین افسـرده ام
.
آمـــدی تـــا عشق را بـــــــاو ر کنـــم
دســت تنهـــای تــــو را یـــــاور کنم
آمـــدی از انتــهـــــای آسمــــــــان
چــون ستــاره از َحـــــریم کهــکشان
ای همــه ســر تا بـه پــایت آفتـــاب
هم چو ماهی ، بـر سیاهی ها بتاب
.
آمــدی ای دست هایت ُپر ز نــو ر
بـــر لبت لبخند ، چون حّس حضو ر
آمــــدی تـــا گنج ها پیدا شــــود
چشم ٌخشکِ خاکیان در یــا شود
ای بلنــدای نـــگاهــت دیـــن من
هــر کلا مــت ٌنکتــه از آیین مــن
.
آمــــدی تـــا درکنارت جــان دهـــم
بهــر خال ُهند ویت ، ایمـان دهـــم
آمدی غم های من بــا تو شکست
تـار تنــها بــود نم از هـــم ُگسست
بــی وفــایی پیشۀ پــروانـــه نیست
سوختن هم لایــق این خـانه نیست
.
چــــون تـــو باشی کلبۀ دل با خـــداست
جای عشق است و همیشه با شماست
نام شعر: پایانی بر انتظار تو ...
درتاریخ هزار و سیصد و هشتاد هشت هجری شمسی.
«» سراینده : شهلا افراهانچی«»
مثنوی عاشقانه ام تقدیم سفر کرده ای که باز گشتش آرزویم است .
این آرزو را در شعرم تحقق بخشیده ام و در تصورم ، فرجش را به نظاره نشسته .
شادمانه برایش نامه ای عاشقانه نوشته ام و در رویاهایم بر قدمهایش بوسه زده ام .