يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صدرالدین انصاری زاده
آخرین اشعار ناب صدرالدین انصاری زاده
|
همين كه مي خواسته اند شروع به لی لی کنند
خشکشان زده
نفرین شهر به درخت ها
همین بود
برخط تقارن خیابان ظاهر می شوی
و از هر دو سو
بازی هنوز آغاز نشده
و تا ابد آغاز نخواهد شد را
نگاه می کنی
با احتياط
قدم
قدم
قدم
و اطراف را بادقت مي پايي
يك لحظه
چشمت به پشت پايت دوخته مي شود
جاي پایی از تو باقی نیست
مي ماني
می مانی
می مانی
در خودت فرو مي روي
رد چرخ هاي ماشين ها ، دوچرخه ها ، موتورها
همه جا پر شده
اما هيچ اثري از جاي پا نيست
هیچ کس از آزمون این خیابان بی شماره
رد نشده
پرنده ای در جیبت مي خندد
ویکی از درخت ها
پر می کشد
|
|
نقدها و نظرات
|
با تشکر از لطف شما | |
|
بسیار ممنون. مرهون نظرات زیبای دوستانم. فرحمند و فرهمند باشید | |
|
خشنود از جلب نظر اهل شعر هستم. شادکام و پر افق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.