جمعه ۲ آذر
راه بریم شعری از آرزو نامداری (عتیق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹ شماره ثبت ۶۵۲۸۷
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر آرزو نامداری (عتیق)
آخرین اشعار ناب آرزو نامداری (عتیق)
|
تو بیا با هم دیگه راه بریم
از همون کوچه باریک بریم
باهمون خنده های یواشکی
دزدکی ما دو تامون راه بریم
اون نگاه آشنایان محل
ما ندیده بگیریم و راه بریم
تو ی او ن کوچه آشتی کنان
من و تو آشتی آشتی راه بریم
دست هم را بگیریم قایمکی
فارغ از هرچه گناه ما راه بریم
نشنیده بگیریم پج پچ ها رو
مثل دو کفتر عاشق راه بریم
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار ممنونم از لطف شما پاینده باشید | |
|
سلام استاد مهربان ممنون از لطف شماپاینده باشید | |
|
سلام جناب رفیعی گرامی ممنون از لطف و همراهی شما پاینده باشید | |
|
سلام بانوی بزرگوار و مهربان از لطف و همراهی شما سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
سلام استاد بزرگوار ممنون از لطف شما شما هم سلامت باشید | |
|
سلام جناب کریمی بزرگوار ممنون از حضور و محبت شما سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است