جمعه ۲ آذر
ماه رمضان شعری از علی صادقی
از دفتر دل بند نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۶۵۲۶۴
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
راندیم به تاخت مرکب مستی را
رفتیم به هرماه ره پستی را
ماه رمضان آمده راندن کافیست
باید بکشیم ترمز دستی را
علی صادقی
|