يکشنبه ۴ آذر
ترنم شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر دیار عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۶۵۲۱۹
بازدید : ۱۲۹۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
تا تو گریان می شوی روح از تنم بیرون شود
دخترم،نازم،دلم از گریه ات دلخون شود
رهسپاری در دلم با عشق ای مهروی من
هرکه می بیند تورا در دَم پدر افسون شود
ناز کن هر آنچه میخواهد دلت بابا خریدارش شدم
قطره های اشگ تو بابا چونان جیحون شود
من بقربانت دمادم ای تَرنم می شوم
هرکه بدخواه تو باشد دخترم مجنون شود
توگریانی و من بابا فدای گریه های تو
بخند بابا برایم میدهم جانم برای تو
روان و روح بابایی عزیز و جان دلهایی
هزاران بار میگویم پدر جانم فدای تو
نوا و نور عشق ای دختر پیرو
بخند ای دختر بابا که می گِریَم برای تو
مرا عشق و امید هستی بگیر گاهی زما دستی
بخند تو بررخ پیرو که تو زیباترین هستی
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از لطف و حضور شما http://harkat.com/view/0603c061-3eb3-40a3-b143-16c0f7f8dcc2 | |
|
سلام وعرض ادب بله درست حدس زدید نوه ام هست و خدای را شاکرم بواسطه حضور نوه هایم این چهارمین است متشکرم از لطف شما بی نهایت
http://harkat.com/view/0603c061-3eb3-40a3-b143-16c0f7f8dcc2 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادارجمند