يکشنبه ۴ آذر
... شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۱۴ شماره ثبت ۶۵۱۵۸
بازدید : ۹۰۳۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
اگر گفتم نرو از پیش من،... یعنی بمان با من
برایت نغمه ای از عشق دادم سر، بخوان با من
سماور می زند قل قل بیا بنشین کنارم با
کمی لبخند، دمنوشی هم از شیرین بیان با من
نترس از عاشقی کردن بگو دلداده ای بر من
جوابِ پاسبان، بابا و مامان، مهربان با من
نگاهت می کند مستم، بیاور جام چشمانت
برای مزّه هم گلبوسه ای دلچسب، هان با من!
چرا پس بیقراری؟، مانده تا هنگام شب لطفاً
نگو دیر است، پیشم باش تا وقت اذان با من
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب میردادی سپاسگزارم | |
|
درودتان باد جناب سلیمی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب فاضل سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی بسیار زیبا و دلنشین
نگو دیر است، پیشم باش تا وقت اذان با من