شنبه ۳ آذر
یک مرد مرد ( نثار روح ن .صادق ) شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۱:۳۰ شماره ثبت ۶۵۰۹
بازدید : ۹۸۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
در کوچه باغی از غزل یک شاعر دلسرد مرد
در آگهی فوت او ، گفتند یک ولگرد مرد
در اعتقادش زندگی هم معنی با آه بود
آهی کشید و بی صدا از غصه ها دق کرد مرد
شب ها کنار آتشی از هیزم افکار او
در کومه ی تاریکی ام افکار پوچ و زرد مرد
در انتظاری بی ثمر یک روز سردو بی خبر
تنها ترین همراه من، تنها ترین هم درد مرد
انگاره های ذهن او در قابی از تابوت شد
ایستاد و هرگز خم نشد او همچونان یک مرد مرد
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.