يکشنبه ۴ آذر
و... شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۱:۵۷ شماره ثبت ۶۵۰۶۵
بازدید : ۹۶۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
و می دانم نبستی دل به من، در باورم یعنی
دلت را داده ای بر دیگری، مستحضرم یعنی
به کیفرخواستت بردم شکایت نزد قاضی چون
که کافر کیش هستی، مثل تو من کافرم یعنی
خیالم بود بنشینم به تخت پادشاهی، پس
تصوّر کرده بودم تا تو باشی افسرم یعنی
به دل بسیار زخمم خورده، امّا دیر فهمیدم
خودم کردم به خود بر زخمهایم، خنجرم یعنی
شدم درگیر طوفانی، که در دریای عشقت بود
ببین از ساحلت رفتم، کشیدم لنگرم یعنی
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی عزیز سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب خدمت جناب دژاگه عزیز بی نهایت سپاس برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست