پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی:
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی:
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
شب میلاد شما حال عجیبی دارم
عرض تبریک به سقای غریبی دارم
از وجود گل رویت بنمود جلوه یاس
عرض تبریک به ارباب عزیزی دارم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
بر اخت حسین رقیه از جان صلوات
بر سه ساله عمه ی شهیدان صلوات
او فاتح شام و بحث با دخت یزید
بر سیرت فاطمی جانان صلوات
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
آمدی خانه مولا ،چه سروری بر پاست
ناز دانه که به صورت ،تو گویی زهراست
عمه می زد به لبش بوسه و می کرد ندا
لا حول ولا قوه الا با الله ست
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ای که از آمدنت کوثر دیگر آ مد
از قدومت چه صفایی به دلبر آ مد
رخ تو دید ابوالفضل بگفت ماشا الله
صورت و سیرت زهرا، گل حیدر آمد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بودند
اجر شما با بی بی دوعالم