سلام
خیلی خوش آمدیدبه جمع ما بزرگوار
و ممنونم ازراهنمایی بجای شما
که درست هم هست چون اشتباهی قالب شعرم ازادخورده ومخاطب راسردرگم می کنه وکلاسیک هم نیست این چندکوتاه .
راستش من درقالب خاصی این اشعارکوتاهم رانسروده ام نه درواقع کلاسیک است ونه ازاد
حتی بارهاشده که به من گفته اندسه گانی یاهایکوهای زیبایی می گویی ومی گم نمی دونم چیه واقعا این کوتاهها بی وزن هستند درواقع
فقط چون کلاسیک هم می گویم گاهی می بینی آهنگین می شه قاطی پاتی هههه
مثلا شعراخری رو اینگونه دراصل دفترم نوشته ام
ریشه داری
آنچنان درمن
که تقلای تبرها
پوچ است!
پرنده های خسته ی مهاجرهم
سرانجامشان
همیشه کوچ است!
که درواقع اصلا قصدآهنگین کردنشو نداشتم به شکل شعرکلاسیک
ولی اینجا زیرهم نوشتم شکل یه دوبیتی ومخاطب به اشتباه می افته که شایددوبیت شعره کلاسیکه ووزنش مختل
اتفاقا قالب را خودم می خواستم ویرایش کنم وفراموش کردم
وحق می زم که انتقادبشه به شعرم...
وممنونم ازشما که بااین انتقادتون روشن شدقضیه
سلام نازنینم
سرشار از احساس ناب سرودید
لایک طلایی تقدیمتان
در همین دیدگاه از فرصت استفاده کرده؛ از تمام دوستانی که تاکنون برای خوانش اشعارم چشم رنجه فرموده اند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
به جهت مشغله ی نوشتاری، برای مدتی، از فضای مجازی فاصله می گیرم.
انشالله در چند ماه آینده، عمری بود، دوباره برمی گردم.
برقرار باشید به مهر و محبت