شنبه ۳ آذر
سخن بالغ و سنجیده شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۹ شماره ثبت ۶۴۹۶۷
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
صورتِ آینه بشکست ، شکوهش نَشِکست
پرچم آینه هر گز نزند ، سایه پرست
ننوشتیم سرِ باد که باد ش ببرد
اختیارش برود هر چه سرباد نشست
چه کنم تا بکسی بر نخورد ، حرف دلم
سخن بالغ و سنجیده ندارد سرِ مست
چشم هر رهگذری نیست تماشا گه راز
فکر، صاحب نظری هست دراین بست و گسست
پایه با پایه هنر می کند و صدر به صدر
کی به آرایه ، هنرمند شود همتِ ، پست
شعراگر بی رمق و شاعراگربی ورق است
بهتر آنست که از ضایعه بردارد دست
در خط وخاطرم انگیزه ی عزت جوئی ست
به همان عشق که درهسته ی هرهستی هست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستاد
بسیارزیبااا