يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضا اسماعیلی (فریاد بیصدا)
آخرین اشعار ناب رضا اسماعیلی (فریاد بیصدا)
|
اونی که شاهد من بود ، خودش خوب اینو میدونه
به هرچیزِشبیه تو ، نگاهم خیره میمونه
دقیقه های این لحظه ، مث چند ساعته واسم
به صورت های مثل تو ، شدیداً خیلی حساسم
بگو چشمات چه برقی داشت ، که سوزوند همه دنیامو
بگو دستات چه هُرمی داشت ، که خشکوند همه رویامو
چه تیری بود تو ابروهات ، که چشمامو نشونه رفت
بگو پاهای تو عشقم ، چی شد که بی بهونه رفت
می بینم که حواست نیست ، سرت سرگرم گوشیته
اونی که بوسه میفرسته ، خودت بهم بگو کیته
می بینم که دوسش داری ، اونی که کل دنیاته
توچشماش خیره میمونی ، همون وقتا که باهاته
می بینم رنگ موهاتو ، با ماشینش یکی کردی
واسه اون رنگ لب هاتو ، می بینم صورتی کردی
چقد خوشکل میشی وقتی ، که واسش آبی می پوشی
بهم بگو تواون کافه ، کنار اون چی می نوشی
بگو چی شد ولم کردی ، چجوری واسه تو مُردم
منی که واسه آیندت ، شب وروز غصه میخوردم
بگوچی شد همه حرفات ،کجارفت اون همه قولات
کجارفت آرزوهامون ، چی شد اون مرد رویاهات
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب.بسیار ممنونم از نژرتون استاد🌷🌷 | |
|
سلام ممنونم از نظرتون استاد🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبابود