جمعه ۲ آذر
همینِ سهمِ من از تو شعری از میثم نگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۱۹ شماره ثبت ۶۴۶۰۷
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب میثم نگران
|
همين سهم منه از تو /به راهت چشم ميدوزم/تو جاى ديگه خوشبختى/منم كه بى تو ميسوزم
همين سهم منه ازتو/ چشامو گريه ميبنده/ يه جايى دور ازاين خونه/يكى باتو ميخنده
همين سهم منه ازتو/ كه دستامون جدا ميشه/همه عشقى كه حقم بود/جلو چشمام فدا ميشه
همين سهم منه از تو/ مث اين خونه غمگينم /تودستات توى دستاشه/منم با گريه مى بينم
همين سهم منه ازتو/ كه با سوز تو ميسازم/ تو ميرى سمت روياهات/منم كه بى تو ميبازم
همين سهم من از تو/ كه قلبت رو يكى برده/ميمونم با دل تنهام/كه تا سال ديگه مرده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود دوست خوب و بزرگوار خیلی متشکر از توجه شما ❤ | |
|
سلام و درود خیلی ممنون از لطف بیکران شما⚘⚘ | |
|
سلام و درود فروان ممنونم از توجه شما دوست بزرگوار🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی سروده اید