سه شنبه ۶ آذر
یتیم شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ۱۸:۲۶ شماره ثبت ۶۴۴۰۸
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
مادری مرد و کودکی پرسید چشم را اشک تر نمانده چرا
ما یتیمیم و بی کس و تنها آدمی معتبر نمانده چرا
در شبانگاه مردن مادر درد تلخی به جز سیاهی نیست
شیون از ناله ی سپیده صبح در پگاه سحر نمانده چرا
شاخه هایی که تک به تک می سوخت شعله می زد به رنگ خاکستر
شاخساری برای آتش داغ پای بغض تبر نمانده چرا
پیکر مادر است و طفل نحیف گور سردی که کنده آن سوتر
باید این خسته را به خاک سپرد راه را همسفر نمانده چرا
پیکری ماند و کودکی تنها مادری بی کفن که افتادست
از طنین سرود وحشت مرگ قصه ای مختصر نمانده چرا
مرگ مادر نوید زایش داشت امتدادی به رنگ سبز بهار
در زمستان سرد و بی باران قاصدی خوش خبر نمانده چرا
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانو کوهواره عزیز بنده هم امید دارم به فردایی بهتر عزت زیاد | |
|
درود بر شما کوروش عزیز زنده باشید | |
|
درود بر ابوالفضل عزیز شرمنده هستم که مرخصی ام طول کشید و نتوانستم در خدمتتان باشم خدا را شکر باز هم در خدمت جنابعالی هستم عزت زیاد | |
|
ممنونم جناب بهنود شاد باشید و سلامت | |
|
سینای عزیز عرض ادب و احترام بی تردید وجود شما نعمتی است برای اهالی شعر خوشحالم که حضور دارید عزت زیاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادبزرگوام
بسیارزیباست
💚ماه فرو ماند از جمالِ مُحَمَّد
💚سرو نباشد بہ اعتدالِ مُحَمَّد
💚قدرِ فلڪ را ڪمال و منزلتی نیست
💚 در نظر قدر با ڪمالِ مُحَمَّد
بعثت پیامبر (ص) برشما مبارڪ باد