جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیرحسین ابراهیمی (شریعت سبزواری)
آخرین اشعار ناب امیرحسین ابراهیمی (شریعت سبزواری)
|
چشم اشکه دلم خونه
نگام بارون ، بارونه
جای فصلا دگرگونه
جای پاییز تابستونه
تو باغ بلبل زیاد دیدم
ولی آواز نمیخونه
همه مردم خیابونن
میرن خونه کدوم خونه؟
نفس سنگینه و سخته
تو سرما دستا بیرونه
نمیدونم چرا هستم !!
بابا دنیاس یا زندونه
تو باغ بلبل زیاد دیدم
ولی آواز نمیخونه
گلامون خشک پژمردن
همه غمگین و داغونه
دیگه هیزم نمیسوزه
هوا سرده زمستونه
قلم خیسه نمینویسه
همش تاثیر بارونه
دیگه اصلا محبت نیست
تموم سال زمستونه
جای جای فصلا دگرگونه
جای پاییز تابستونه
تو باغ بلبل زیاد دیدم
دیگه آواز نمیخونه.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون بزرگ بانو خوش آمدید | |
|
خوش آمدید بانو ابراهیمی محبت کردین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود