تقدیم به همسرم که هم در نقش پدر و همسر همیشه بهترین بوده و هست من به داشتن چنین همسر و پدری برای خودم و فرزندانم افتخار می کنم ان شاءالله که سایه پر مهر ایشان همواره بر سر ما باشدآمین وهمچنین میلاد خجسته امیرالمومنین امام علی علیه السلام بر شما و همه ی شیعیان جهان مبارک باد🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
پدر
خدایا جز پدر یاری ندارم
به جز او من وفاداری ندارم
پدر عشق است و محبوبم فقط اوست
به عشقش ؛ خواب و بیداری ندارم
کمر خم گشته ؛ دستها پینه بسته
طبیبم او ؛ گرفتاری ندارم .......
زنم بوسه به دستهای پدر من
که جز بوسه بر آن کاری ندارم
دلش صد چاک و غم هایش فراوان
به دل ؛ می ریزد ؛ افکاری ندارم.....
پدر اخلاص و عشق را کرده معنی
به غیر از او کهِ غمخواری ندارم ...
خداوندا ؛ نگهدارِ پدر باش .....
به مِهرَش ؛ من شبِ تاری ندارم
************************
دوبیتی
تقدیم به همسرم که بهترین است
خداوندا ؛ زِ عشقش میزنم داد
که چون آتش به روح و جانم افتاد
اگر یارم نبود در این همه سال.....
نگشتم ؛ زآن ؛ همه غصه من آزاد
بهار / ۹۷
درودبانوی عزیزم
بسیارزیبا بود
مبارک عزیزانتان باشد