جمعه ۲ آذر
بهار۹۷ شعری از میمنت تولّایی
از دفتر بهار نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۶۳۸۷۳
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب میمنت تولّایی
|
بزن باران...
بشوی از من غبار خستگی ها را
بزن باران...
بگیر از من غم دلبستگی ها را
بزن باران.. که دلگیرم
من آن آزرده ی بسته به زنجیرم
بزن باران بهار ما....
میان کوچه های آذر و یلداست
بزن باران بهار ما..
میان حسرت امروز یا فرداست
ولی باران بزن شاید...
به پشت شیشه های مات...
میان آسمان پر مِه دنیا...
مگر ردّی ز یک رنگین کمان یابیم!...
بزن باران ...
به سقف این فلک هرشب...
که میدانیم بهاری نیست...
فقط فصل بهاران است!!...
بهار وقتی بهاران است ...
که دل سبز از صداقت هاست...
و آیینه به دور از جلوه ی زشت پلیدی هاست...
بزن باران ....
بزن بر دشت هایی از
شقایق مریم و لاله ..
اقاقی یاس و نیلوفر...
که دور از فصل ها اینگونه و اینسان...
بهاران در زمستان
یا بهاران در بهار زیباست....
بزن باران...که بی تابم
من امشب باز بی خوابم....
#میمنت_تولایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید شما مبارک
شهادت حضرت امام هادی علیه السلام تسلیت باد