چهارشنبه ۱۶ آبان
دیدار شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۶۳۵۳۰
بازدید : ۲۴۷۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
مَن شِکَستَم و نِشَستَم سَر اَفکارِ خودم
سَرنِوشت هَم شُده گِریان اَز دِلِ، زارِ خودم
مَن در آیینه ی اِحساس غُروری داشتم
ولی اَفسوس شِکَست ، هَر دورا یار خودم
رَسم عاشق بودن ، همه رَفت از یادَم
مَرهَمِ دَردِ خودم، شُد ، دِل بیمارِ خودم
در جدال عقلُ عِشق،آنقدر ساکت ماندم
هَمه حِسَّم خوابید، جُز چِشمِ بیدارِ خودم
طاقَتَم مانده ولی عُمری دِگر باقی نیست
کاش آید آن نگاهت، روزی به دیدار خودم
|
نقدها و نظرات
|
سپاسمندم جناب استکی ، زییا نگاه شماست | |
|
خیلی خیلی ممنونم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا ست