حضورت از خط تغزّ ل گذشته است
ای قافیه های بلند انتظار .
بی گمان ستاره ای شده ای
در بیت های منتظرم
و هرشب
در آسمان شعرم
ُمدام می تابی..
شاه بیت غزل هایم
سر بر شانۀ کدامین ملائک داری
تا بخواب رود
دو بیتی های چشمانت .
می شود روزی در مثنوی باران نگاهم
نظرت بر من افتد
تا لبخند ، ترانه ای شود بر لبهایم
و عبور کند از مرز رسیدنت ...؟
قصیدۀ طولانی انتظار را
با قامت موزونت ردیف کرده ام
و شعر سپیدم
در دفتر همیشه آزاد کلمات
با عدالت تو
هم قافیه شده.
ای َردایت بلندای ایمان
در برابر کوتاهی رباعی هایم .
چگونه بیت هارا به انتها برسانم
وقتی قصیده هم ناتوان می شود
از توصیف ات ؟
ای دستهای پنهان ظهور
بپوشانید اندامش را
با پیراهنی که تنها برای او دوخته شده
تا یوسف انتظار
به سرزمین کنعان چشمانم
قدم گذارد....
نام شعر : شاه بیت غزل انتظار
این سروده یکی از دوست داشتنی شعرهایی است که تاکنون
تقدیم ساحت مقدس مولایم ، امام مهدی(عج) کرده ام.