جمعه ۲ آذر
شهر خاموش شعری از مینا رسولی
از دفتر مینای شهر خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۶۳۲۳۹
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب مینا رسولی
|
چه بی تابانه شهر به شهر
خیابان به خیابان...
کوچه به کوچه...
در به در...
وسط این شلوغی های تهران بدون هیچ مقصدی ...
بدون هیچ هدفی
پرسه میزنم...
وقتهایی ک دلتنگی هایم فراتر از یک دلتنگی معمولی میشود...
حال و روزم اینگونه میشود...
می شوم بی تاب بی تاب...
می شوم دلتنگ دلتنگ...
می شوم دلتنگترین دختر این شهر خاموش
چه بی تابانه بی تاب توام ...
مثل ادم های مجنون راه میروم
قدم میزنم ...
وسط خیابان های ولیعصر میزنم زیر اواز...
شعر میخوانم ...پرسه میزنم و سر از کافه کوچک کوچه پس کوچه های انقلاب در میاورم ...
اما حال من همچنان بدون تغییر می ماند ...
همانطور دلتنگ...
همانطور بی تاب...
چه بی تابانه بی تاب توام...
#مینا رسولی
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب
سپاس از حضور پر مهرتان استاد عزیز
ماندگار بمانید به نیکنامی | |
|
سلام و عرض ادب
سپاس از حضور گرمتان
خوشحالم از اینکه مورد پسندتون واقع شده
ماندگار باشید به نیکنامی | |
|
عرض سلام و ادب اقای نوری بزرگوار زیبا حضور پر مهر شماست سپاس از حضورتان ماندگار بمانید به نیکنامی | |
|
با عرض سلام و ادب
سپاسگذار حضور پر مهرتان هستم
نگاهتان زیباست استاد عزیز
حضور شما افتخاریست برای بنده
ماندگار باشید
| |
|
عرض سلام و ادب اقای دادگر عزیز
سپاس از لطفتون
تهران گردی البته بدون آلودگی هوا | |
|
عرض سلام و ادب اقای بدر بزرگوار سپاس از حضور پر مهرتان ماندگار بمانید به نیکنامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
بسیارزیبا بود