جمعه ۲ آذر
هوای نوروز شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۶۳۲۱۵
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
سختیِ هر زمستونی سر میاد
هوای نوروز داره از در میاد
رو شاخه ها ولوله بر پا شده
هزار هزار غنجه ی گل وا شده
آب میشه قطره قطره قندیلِ غم
تموم میشه غصه ی هر بیش و کم
سفره ی عیدمون پر از شادیه
خنده ی سبزه ها خدادادیه
ببین صبا به گوشِ گل چی گفته
که اینطوری وقتِ سحر شکفته
جوونه از شبنمِ تر جون گرفت
درختِ گل دامنِ بارون گرفت
قدرِ بهارو غنچه ها می دونن
ترانه هاشو هم صدا می خونن
سختی هر زمستونی سر میاد
هوای نوروز داره از در میاد
پرنده ها دوباره عاشق شدن
کنارِ هم غرقِ شقایق شدن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلامت و شادکام باشید استاد | |
|
درودها زیبانگارِ زیبانگر | |
|
سلام و خیرمقدم زود دیر می شود همشهری هنرمندم | |
|
درودها ادیب ارجمند سلامتی برایتان باشد و شادکامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.