پنجشنبه ۱ آذر
هرگز نداشت ،شهادت حضرت زهرا ، شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی شعری از رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
از دفتر نوای دل ساقی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۶۳۲۰۶
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
هرگز نداشت
مرثیه غم فاطمه
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
............................................
شانه هایش طاقت برداشتن هرگز نداشت
بازوانش قدرت برداشتن هرگز نداشت
دیدگانش بود غرق ماتم عظمای او
دست هایش قوت برداشتن هرگز نداشت
امت دین پیمبر را به تشییع اش همی
هیچ کس را عزت برداشتن هرگز نداشت
شد مدافع از ولایت سوخته پر دل غمین
جز علی را هیبت برداشتن هرگز نداشت
غسل و تشییع جنازه در شب تار علی
هیچ پایی شوکت برداشتن هرگز نداشت
اندرون قبر رفتن بهر تدفین در زمین
جز نبی را حجت برداشتن هرگز نداشت
ساقی از بهر شفاعت روز محشر خانومی
جز به زهرا عفت برداشتن هرگز نداشت
.............................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.