جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
جنگل از دار سرخ
داری ساخت برای خود
بوته ها کز کردن
بی تابی رنگ از رخسا ر شان برده
باد. است که دارای دشت را
به یغما برده
این تیغ آفتاب است .
سو چشمان را گزیده
کیسوانم رنگ شفق بود
حال پیداس زمان
دیریست از زمین گذشته .
شمع فانوس تا آخرین
قطره چکیده
نه آب روی .نه آبروی
تو هستی گل باغ عدن.
بگو با پرچین باغ
باید چه کنیم . .....کولی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی
استاد بزرگوارم ممنون از لطفا شما
| |
|
سلام سرکار خانم حکیمی دلتان شاد سپاس مرا بپذیرید..... | |
|
سلام بر بانوی واژه ها خوشحالم که سروده ام با استقبال شما قرار گرفت ... کولی
| |
|
با دورود به شما ممنون از نظر شما ... کولی | |
|
با سپاس از شما جناب نوری ... .کولی | |
|
سلام ممنون از محبت شما عزیز.....کولی | |
|
سلام زنده باشید دوست عزیز ...... کولی | |
|
آقای استاد انصاری عشق دادید درود بر شما ....کولی | |
|
سلام ممنون از توجه شما ......کولی | |
|
سلام خوشحالم که مورد پسند شما عزیزان قرار گرفت ...کولی | |
|
سلام استاد من ممنون از شما .... گولی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود