جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب دلناز جاویدان
|
گرچه زمین گرد است اما نمی چرخد
آری عزیزم رفت بر هم نمی گردد
آن کس که می خواهی یک روز می میرد
بی آنـکه برگردد بی آنـکه بگریزد
هرچه بدی کردی یک روز می ریزد
روی سرو دوشت حتی در آغوشت
اما خوشی هایت دیگر نمی آیند
هرگز نکن خوبی بی مزد و بی حاجت
من مهربان بودم دنیا به من آموخت
هر مِهر می میرد هر کینه می ماند
دنیا به من آموخت گاهی بدی خوب است
هرگز کسی خوبی یادش نمی ماند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مرسی بابت اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید❤❤برای هپین گفتم که *گاهی* بدی خوبی | |
|
ممنونم | |
|
خیلی زیباو به جا..مرسی بابت وقتی که گذاشتید | |
|
یک دنیا ممنونم...بله بی شک بهتر از خوبی و خوب بودن نیست.. اما تقصیر دلمه..گاهی که میگیره شعرهام اینطوری دلگیر میشه | |
|
ممنونم عزیز دل شما لطف دارید❤❤ | |
|
انشاالله که همیشه همینطور باشید | |
|
اولش رو با یه حالت نصیحت دوستانه شروع کردم.. | |
|
بسیار زیبا.. اشعار استاد آذر از یاد دور نمیشن.. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مهربانو
به جمع ماخوش آمدید
گاهی بدی خوب است
هرگزکسی خوبی یادش نمی ماند
موافقم کسی یادش نمی مونه
اما مطمان باش هرکی خوبی کنه یه جایی تویه موقعیته دیگه ای خداوند اجرشو بی اون که خودش بفهمه بهش میده
ما به خاطر خلق خدا خوبی نمی کنیم
کارمون برای خدااگه باشه مهم نیست که خلق بابدی جواب بدن
حق اونارم خودش کف دستشون می زاره اونم بدجور
بازم مهربان باش بدنمی بینی مهربانم