دوشنبه ۵ آذر
نوبت اشک شما هم میرسد شعری از شقایق رضازاده
از دفتر کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۶۲۵۴۶
بازدید : ۲۶۵۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب شقایق رضازاده
|
روز شادی می رود، فصل عزا هم می رسد
نرم نرمک نوبت اشک شما هم می رسد
.
دورِگردون گر دو روزی روی خوش بخشیده است
عاقبت آن روزگار بی وفا هم می رسد
.
خون دل خوردیم و خندیدید با هر زخممان
بعدِ مستی موعدِ درد و بلا هم می رسد
.
کل شهر اصحاب فرعون را شریف انگاشتند
یوسف گمگشته ی نام آشنا هم می رسد
.
غرقه ی گرداب اندوهیم اما واضح ست
درنهایت دستهای ناخدا هم می رسد
.
گرچه طوفانی شده آوازه ی امروزمان
از دیارِ آشنا فردا صبا هم می رسد
.
پچ پچی پیچیده که هر گنج قارون رفتنی ست
چون قوانین طرفدار گدا هم می رسد!
.
دوره ی لبخندتان امروز و فردا می رود
عصر غم طی می شود، دوران ما هم می رسد
#شقایق_رضازاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود