يکشنبه ۲۷ آبان
طبع بداهه شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۶۲۴۸۳
بازدید : ۹۹۹ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
بیا به آتش عشقت دوباره خامم کن
به بوسه های مداوم، شبی تمامم کن
بیا که کودکی من، بهانه می گیرد
بغل بزن دل من را، به انضمامم کن
شبی که آتش حسرت زبانه می گیرد
بسوز هستی من را، درون جامم کن
چه التهاب غریبی به جان من افتاد
تمام غربت غم را، بزن به نامم کن
همیشه آخر قصه، وصال آدم هاست
بگیر دست نگاهم، تو اختتامم کن
شروع شاعری من، صدای گرم تو بود
گرفته طبع بداهه، بیا سلامم کن
سکوت می کنم و شب ستاره باران است
به واژه های غزل، خیز و احترامم کن
دلم به گرمی مهرت پیاله خواهد زد
بیاور عیش مداوم ،بیا به کامم کن
#نجمه_طوسی_تینا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصراع آخر خوب تموم نشده اگه اینجور باشه خوبتره
\"بیاور عیش مداوم،جهان به کامم کن\"
بقیّه زیباست
احسنتم