سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
مناجات نامه ای شِکواییه روش خواندم با دیکلمه ای که صدای فوق العاده منسجم و تکنیکی اش بودنِ خدا در دل را (نه در سر ) ضامنِ بقای امیدهای شادی نوید است . این صدا باید در رادیو و تلویزیون و دوبلاژ ندای حقانیت حضور خدا را از ژرفای تلولو زیبایی بدرخشد چونکه بوجود اورنده ی همین صدا بی صدا میگوید که خدا همین جاست در همین صدای به آه کشیده ی تو .
ساختار شعر عالی ست اما اندیشه ی محتوای آن کمی انصاف را خصوصاً در مصراعِ اخر ( دلگرمِ چه باشیم خدا از سرِ ما رفت ) می ساید به علل دردهای اجتماع که گر خدا در تپش دل ها نبود این چنین ندایش از قدرتِ خدادادی بر قلم جاری نمیشد .
سبحان الله و الحمدللهِ الی ابدالآبدین و آخر الآخرین