يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- میلاد 24
- از روز نخــست خلـــقتِ مـا جـــز به خــطا نیــست
- تـــن نوشد و عقل گوید و ایــن جز به جـــزا نـیست
- طـــرد از در هـــســتی به در از خـــانه ی خـــــاکی
- ازخــــاکی و بر خــــاکیم و این رســــم وفا نــــیست
- میـــلاد منو خــــــلقت ایــــــــن چرخِ زمیـــــــن کُش
- عزم از چه و چرخ از چه و این چون و چرا نیست
- هــــــر ذره ی خلــــــقت هــــمه روزی شــده نابود
- بر بـــــطن جــــهان دایه ای از میـــــلِ بـــقا نـیست
- آرش هــــــمه بد نامــــــی من از غـــــزلِ تـــوست
- در چــــشم هـــــمایون نظــــــرت دیـــده حیا نیست
- دانـــــــی و بدانــــم که چـــــونین قــــــــافیه دانــی
- تهــــــــــرانِ نگـــــــون بخت مگر شهر شما نیست
آرش غفاری درویش 14 دی 1396
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.