يکشنبه ۴ آذر
...، عیب نیست شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۱۴۶۲
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
ترشرویی کن ولی، اندک تبسّم، عیب نیست
اخم خود را جمع کن قدری ترحّم، عیب نیست
روی گرداندی به سمتی دیگر امّا گوش کن
لااقل حرفی بزن با من، تکلّم، عیب نیست
بوسه ای تا خواستم، گفتی؛ اگر در خواب خود
باشد آن بوسه چه در خواب و توهّم، عیب نیست
چشم و ابرو، موی مشکی، دوست میدارم ولی
رنگ مویت بور، اگر هم مثل گندم، عیب نیست
فکر خود را با تو درگیر و فقط روی تو را
لحظه ای در ذهن خود کردم تجسّم، عیب نیست
طبع شعرم گل نکرد امشب بگویم از رُخَت
دلخوشم هر لحظه من، چون بیت پنجم، عیب نیست
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درودتان باد بانو ⚘⚘⚘ سپاسگزارم | |
|
درود و ارادت جناب استکی🌹 سپاس از شما🌹⚘🌹 | |
|
درود بر شما استاد کریمی عزیز🌹⚘🌹 سپاسگزارم⚘⚘⚘ | |
|
ارادتمندم جناب عباسی⚘⚘⚘ سپاس از شما🌼⚘🌼⚘🌼 | |
|
درودتان باد جناب بدر🌹 سپاسگزارم | |
|
درود و ارادت خدمت جناب رمضانی عزیز⚘ ⚘ سپاسگزارم ⚘⚘⚘ | |
|
درود بر شما جناب نوری⚘🌹⚘ ارادتمند و سپاسگزارم🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
درود بر شما جناب کاظمی⚘⚘⚘ سپاسگزارم🌹⚘🌹⚘🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیباقلم زدید