يکشنبه ۴ آذر
سرزمین حزن شعری از مهتاب دوستان(سرو)
از دفتر سروین ۱ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۶۱۳۳۱
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مهتاب دوستان(سرو)
آخرین اشعار ناب مهتاب دوستان(سرو)
|
نه داودی بیدار شب
نه پروانه یِ خفته در سحر
هیچ چیز مرا غافل نمی کند!
من سرزمین حزن ام
میان تندبادهای سرخ غربی
و طوفان های زرد شرقی
با سیاه زخم نفسم
بر مرداب
نیلوفری خالکوبی میکنم...
خدایم تا انگ سرخوشی نزند!
وقتی اسب های سپید پرواز کنند...
ستاره ها بر فسیل فیل ها فروریزند
و کعبه دوباره شکاف می خورد!
تو هنوز هم تروتازه ای
مثل ریحانه ای سوار نسیم
حتی اگر قرن ها با شن ها بازی کنند!
۹۶/۹/۱۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.