يکشنبه ۴ آذر
تبِ عشق شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۲:۱۵ شماره ثبت ۶۱۱۲۴
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
نگاهِ مست و پرشورت دلم را سحر و افسون کرد
کمــانِ نـازِ اَبــرویـت مــرا حیــران و مجنون کرد
.
مـِی از لعــلِ لـبـت نوشـــم به شیـرینیِ شهـدِ گل
لبـانِ گــرم و پرخـونت وجــودم را دگـرگـون کرد
.
خـرامــان ســروِ اندامــت بـُــرون آر از دلِ جـامـه
که تن پوشِ دل انگیزت قرارم برد و محزون کرد
.
شبِ وصل است و بیــداری بیـا جـانـا در آغوشم
بهشـتِ قامـتِ نازت نفــس را تنـد و افـزون کرد
.
تبِ عشقـت چنـان در «مهر» غوغایی به پا کرده
که یادِ حـور و جنّت را زِ فـکرم دور و بیرون کرد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر استاد مهربانم...سپاس از حضور و توجهتون | |
|
سلام و درود بر استاد مهربانم...سپاسگزارم... عید بر شما مبارک | |
|
درود بر شما استاد گرانقدرم...سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد گرامی..سپاس از توجهتون | |
|
درود بر شما استاد گرانقدرم | |
|
سپاسگزارم دوست گرامی | |
|
درود بر شما جناب خدادای عزیز..سپاس از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.