دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر کوروش فلاح نژاد (رِند)
آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)
|
میخواهم به غارم برگردم
به اولیه ترین گونه ام
بی نیاز ترین و پاک ترینم
آنگاه که آتش بزرگترین تکنولوژی بود
بدون تشریفات و طبیعی
بدون عکسی برای خاطره سازی
تماشای پرنده ها روی درخت سرگرمی ام باشد
و پروازشان شگفتی ام
بگذار به غارم بروم
آنجا غارنشین تو شوَم
و اگر آمدی
بخاطر خودم بیایی
نه هیچچیز دیگر
کوروش فلاح نژاد / آبان ۹۶
I want to go back to my cave
far from any signal , any wave
to my first pure seed
near to my very close breed
needless , unskilled and cleanest
without technology, only fire was the biggest
with no ceremony, everything is natural
without any pictures to make memorial
birds on tree would be my entertainments
their flying would be my only excitements
let me back to my cave
and be your waitting cavemen
sitting careless
and when you come
it would be just because of me
not for anything else
kourosh fallah / Nov 2017
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.