سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غار نشین

    شعری از

    کوروش فلاح نژاد (رِند)

    از دفتر اشعار دو زبانه انگلیسی فارسی نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۶۱۱۱۱
      بازدید : ۵۷۹   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)

    میخواهم به غارم برگردم 
    به اولیه ترین گونه ام 
    بی نیاز ترین و ‌پاک ترینم
    آنگاه که آتش بزرگترین تکنولوژی بود 
    بدون تشریفات و طبیعی 
    بدون عکسی برای خاطره سازی  
    تماشای پرنده ها روی درخت سرگرمی ام  باشد 
    و پروازشان شگفتی ام 
    بگذار به غارم بروم
    آنجا غارنشین تو ‌شوَم
    و ‌اگر آمدی
    بخاطر خودم بیایی
    نه هیچ‌چیز دیگر 
     
    کوروش فلاح نژاد /  آبان ۹۶
     
    I want to go back to my cave 
    far from any signal , any wave 
    to my  first  pure seed 
    near to my very close breed 
    needless , unskilled and cleanest 
    without technology, only fire was the biggest
    with no ceremony,  everything is natural
    without any pictures to make memorial
    birds on tree would be my entertainments
    their flying would be my only excitements
    let me back to my cave 
    and be your waitting cavemen 
    sitting careless 
    and when you come
    it would be just because of me
    not for anything else 
     
    kourosh fallah / Nov 2017
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۵۱
    خندانک خندانک خندانک
    احمد خدادادی دهکردی
    دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۹
    درودبرجناب فلاح نژاد گرامی زیبا سروده ای احسنت
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۲۳

    .


    درود ها خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0