پنجشنبه ۱۷ آبان
جدایی شعری از رامین ارشدی
از دفتر چهل آرزو نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۶۰۷۹۰
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین ارشدی
|
بازتوی فال منو این طالع رنگ چشات
یه ستاره پرکشید از دفتر ارزو هات
تو میگفتی با تو بودن سهم رویای منه
این جدایی آخرش قلبمو آتیش میزنه
بعد تو غرور من میشکنه پای سادگی
تلخ اون حسی که تو دم از جدایی بزنی
بگین اتیش میزنم دنیا با من راه نمیاد
حتی بعد رفتنت دوست دارم خیلی زیاد
بگو از غصه بگو مهمون لحظه هام شده
گناه، دل بریدنه بگین که بغضم پر شده
صدای گریه های من لالایی شبام شده
بگین که بغض اخره دنیا براش سیاه شده
این بودن و نبودنم فرقی نداره واسه من
چونکه دنیا اخرش بی تو آتیشه واسه من
قسم به رد پایی که جا انداخته روی دلم
نباشی دل گیره دلم الهی که من بمیرم
این حال بد خلق منه پره عذابه لحظه هام
حسرت دیدن نگات بغضی شده توی چشام
این جدایی آخرش طاقتو از من می گیره
بعد تو قلب شکسته عاشقونه می میره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک ستاره پرکشیده از دفترِ آرزو هات
سلام ترانه ای ارزشمند است .درود بر شما
سربلند باشید و به یاد حق تعالی موفق