يکشنبه ۴ آذر
به تومدیونم(قسمت دوم) شعری از سهیل بهنود
از دفتر یاد آیینه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۵۲ شماره ثبت ۶۰۳۹۴
بازدید : ۷۳۹ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب سهیل بهنود
|
دره هاچون مرام مشروطه
بادراباپیام می خوردند
سنگ های سیاه رخشانت
ماه راجشن آب می بردند
شعرای"بورخس"و"آتیلا"ئی
ای به مرگ دقایقم زنده
چشم نومیدواژه های خفیف
درتضادتوچیست؟جزخنده
میهمانی است وکاسه لیسی ها
تابهار چند روزی نیست
"خانلری"پست آبدار گرفت
"شعرنیما"جزفتوری نیست
گرگ توشب چران خودکامی
بهترازمیش درلباس خدا
"شاهزاده"کتاب ترسوها
یک وسیله بدست قاتل ها
ای افق درافق سوال ،همه
پیشه ات سالها صبوری بود
غصه بیرون بریزوراحت باش
آتشین قلب زنده گوری شد
زندگی درمیان کندوها
مثل بازیگر مجاب شده
تلخ وشیرینی ازسراجبار
کوچ ناچار انتخاب شده
تک سواران چوباد می رانند
اسب امید دربهشت برین
زندگی هاعطا وبخشش توست
به تومدیونم ای بلندترین
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا بود