جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
روز در انتظار شبم.
ترسم ا ز روشنائی ست.
چون نبرد گزیده دزد.
چو رسد شب .
می آویزم چلچراغ.
به گیسوان شفق .
تا حذر کند شب رو از این گذر.
به این سان.
نه زیستم به روز
نه خفتم به شب .
پنداشتم . نمی رسد چنین بر من گزند.
نور ،ظلمت، در تناقض با همند .
من نیز نزد آنها محرمم.
زین سان بردن هر چه می خواستن
ز من... .. .............. .....کولی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی ممنون از نظر شما . ..باشید. همیشه پایدار.....کولی
| |
|
سلام سرکار خانم (بانوی واژه ها) نظر شما برای سروده من بسیار ارزشمند است. امید که مرا از نقد بی نصیب نکنید. ...کولی
| |
|
جناب مقدم. سلام شما عزیز هستید عرض ادب مرا بپذیرید. | |
|
سر کار خانم بهار لویی زنده باشید . به زیستید. .....کولی
| |
|
سلام جناب انصاری افتخار ی است برای من نظر شما . کولی | |
|
سلام جناب کاظمی حسرت آزادی شما در خور ستایش است کولی | |
|
سرکار خانم. دارایی ممنون :از دیدن سروده من . | |
|
سلام جناب پیرو چه پر معنا .سروده مرا تکمیل کردید. سپاس گزارم. کولی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست