یا امام رضا(ع)
بکن شفاعت ما
که در روز جزا
مرا به قعر جهنم نبرند
همین بالاها
جایی که عاشق ها
می شوند رسوا
سرم را آرام آرام به عقوبت گناهان ندانسته ببرند
مطمئنا میان این بلوا
در جمع عشاق سینه چاک بی پروا
هنوز هم دو چشم من رسوا
در مصیبت کربلا همیشه خونبار و ترند
تا ابد به عشق حسین(ع) و امّ ابیها
می گریند و منتظرند
تا از عذاب جهنم برهند
به امید شفاعت این مادر و پسرند
سلام استادعزیزوبزرگوارم
ازدل برآمده وبردل نشست
ماجورباشید ان شاالله