جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجید شاکری حسین آباد
آخرین اشعار ناب مجید شاکری حسین آباد
|
عشق یعنی بازی مرگ و قمار
مهر یارت سکه های بی شمار
عشق یعنی بره در چنگال گرگ
عشق یعنی اشتباهی بس بزرگ
عشق یعنی بوسه بر تیغ بران
کینه ی یارت مثال اُشتران
عشق یعنی بینوا یی چون پسر
هم کلامش گشته یک دیو دوسر
عشق در چشمان دختر زندگیست
تا ابد شغل شریفش بردگیست
عشق یعنی نیش عقرب نیش مار
ناسزا گویی به خود با حال زار
عشق یعنی یک سراب دلربا
عشق باشد چون رهی بی انتها
عشق یعنی خودکشی با مرگ موش
چون دگر باشی غلامی حلقه گوش
عشق یعنی سرزنشهای پدر
عشق یعنی زندگی پر درد سر
عشق یعنی یک سوال بی جواب
رفته آرامش ز بیداری ، ز خواب
عشق یعنی آن شکوه لحظه ها
رفتن عاشق به کام اژدها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.