يکشنبه ۲۷ آبان
تاوان بی وفایی شعری از اسامه یعقوبی
از دفتر ترانه های خستگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۶۰۱۱۶
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
منو ببخش اگه یه روز تو رو رها کردم
تو مال بودیٌ من به تو جفا کردم
منی که تو تنهائیام تورو صدا کردم
نفهمیدم چی شد چرا؟ آخر خطا کردم
یه کوه الماس داشتم ٌ فکر طلا کردم
منی که ادعای اون مهر و وفا کردم
تبر به دست گرفتمٌ ناباورانه
باغ بهار عشقت ٌ زدم خراب کردم
اوج :
چرخ زمونه گشت و گشششت دست روی دست زیاد نشست
هرچه آوردم به سرت زمونه تو سرم شکست
چرخ زمونه گشت و گشت زنجیر به دست و پام نشست
اونکه اومد جات ٌ گرفت شیشه قلبمٌ شکست
اوج :
ببخش منو عزیز مهربونم ...................دلم میخواد بازم با تو بمونم
دلم دیگه طاقت این غم ٌ نداره .........میخوام بازم باتو از عشق تو بخونم
ببخش اگه بد کردم ٌ از تو بریدم .......نمیدونی بعد تو من چه ها کشیدم
تاوان بی وفایی هامو دادم عشقم.......ثانیه به ثانیه من عذاب کشیدم
..................
چرخ زمونه گشت و گشت دست روی دست زیاد نشست
نوبت من شد آخرٌ غم توی لحظه هام نشست
چرخ زمونه گشت و گشت روزای تلخ تو گذشت
خدای تو ساکت نشد اون چوب بی صداشو زد
چرخ زمونه ....
اسامه یعقوبی فروردین 1396
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
ترانه زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید