جمعه ۲ آذر
آستین صبح شعری از مهلا اهورایی
از دفتر نارینه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵ شماره ثبت ۶۰۰۴۷
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهلا اهورایی
|
آستین صبح تر بود از وضو
که تو آمدی ...
حوض حرفها فیروزه ای بود
که تو آمدی ...
نگین عشق گل کرده بود
و باد بوسه بر گلدسته ها می زد
و کسی عاشق در نی می دمید
فضا آکنده بود از رقص آدینه ها
تنهایی آدمها آرام گرفته بود
در نگاهی مسیح گونه
و شب برای امدن از تو اجازه می خواست
بگذار شب تنها سیاهی باشد
که طلوع می کند
برای نیایش ....
مهلا #اهورایی
یک شنبه ۳۰مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس استاد بزرگوارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام سپاس از حضور گرم شما 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام سپاس استاد بزرگوارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و سپاس از حضور گرم شما 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و سپاس از حضور گرم شما 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست